Kampanie Google Adwords

Reklamy AdWords, nazywane są zazwyczaj ‚linkami sponsorowanymi’. Miejscem ich wyświetlania jest pole nad wynikami organicznymi wyszukiwania (max 3 linki na „kremowym” tle) oraz w kolumnie po prawej stronie wyników.

Kolejność  wyświetlania linków sponsorowanych ustalana jest na podstawie konkurencyjności, a co za tym idzie oferowanej kwoty za kliknięcie w reklamę. Wpływ na pozycję ma również historia konta Google Adwords, z którego prowadzona jest kampania – jest to tzw. wiarygodność partnera: konta o długiej historii oraz z dużym obrotem mają pewną przewagę nad kontami świeżo założonymi oraz z małym budżetem.

Reklama Google Adwords

Optymalizacja kampanii reklamowych Google Adwords:

Optymalizacja kampanii ma bardzo duże znaczenie w powodzeniu całego przedsięwzięcia, gdyż poprawnie zoptymalizowana kampania skutkuje wejściami na stronę internautów zainteresowanych naszą ofertą, a nie przypadkowych osób. Źle skomponowana kampania z mało precyzyjnymi reklamami, niezwiązanymi lub zbyt wieloznacznymi słowami kluczowymi, bez geolokalizacji może powodować utratę bardzo dużej części budżetu przeznaczanego na tą formę reklamy.

Bieżąca analiza oraz raportowanie:

Kampania reklamowa powinna być na bieżąco analizowana, a następnie na podstawie wyciągniętych wniosków modyfikowana, aby jej skuteczność była jak najwyższa. Profesjonalnie prowadzone kampanie Google Adwords wymagają specjalistycznej wiedzy popartej doświadczeniem oraz znajomością wyszukiwarki Google.

Jak to działa:

Za prowadzenie kampanii pobieramy opłatę, która jest uzależniona od kwoty przeznaczonej bezpośrednio na reklamę (kliknięcia). Im wyższy budżet kampanii, tym stosunkowo mniejsza prowizja za obsługę. Zapoznaj się z cennikiem.