Identyfikacja wizualna jest podstawowym elementem kreowania pozytywnego oraz indywidualnego wizerunku firmy. Głównym elementem identyfikacji wizualnej jest logo / logotyp stanowiący podstawowy znak rozpoznawczy. Prace nad identyfikacją rozpoczynają się zwykle od stworzenia loga / logotypu, który później powielany jest w różnej formie na podstawowych nośnikach reklamowych. Projekt logo to również wiele aspektów technicznych, które mają bardzo duże znaczenie w późniejszym odwzorowaniu logo na różnych mediach. Poprawnie zaprojektowane logo powinno posiadać wersję dwukolorową (tło + logo w jednym kolorze), zwaną zwykle opcją czarno-białą. Dzięki temu istnieje możliwość wykonania np. graweru na długopisach bądź też wydruku jednokolorowego na koszulkach z zastosowaniem sitodruku.

Projekt logo / logotypu

 

  • Koncepcje wstępneKoncepcje wstępne
  • Ilość tur poprawek wybranego projektu (max 10 poprawek w turze)Ilość tur poprawek wybranego projektu (max 10 poprawek w turze)
  • Wyjściowe formaty graficzneWyjściowe formaty graficzne
  • Księga znaku - SkróconaKsięga znaku - Skrócona
  • Księga znaku - PełnaKsięga znaku - Pełna
  • XS

  • 300

  • Koncepcje wstępne2
  • Ilość tur poprawek wybranego projektu (max 10 poprawek w turze)2
  • Wyjściowe formaty graficzne cdr, ai, pdf, eps, psd, jpg, png
  • Księga znaku - Skrócona
  • Księga znaku - Pełna
  • S

  • 500

  • Koncepcje wstępne3
  • Ilość tur poprawek wybranego projektu (max 10 poprawek w turze)3
  • Wyjściowe formaty graficzne cdr, ai, pdf, eps, psd, jpg, png
  • Księga znaku - Skrócona
  • Księga znaku - Pełna
  • M

  • 1000

  • Koncepcje wstępne4
  • Ilość tur poprawek wybranego projektu (max 10 poprawek w turze)4
  • Wyjściowe formaty graficzne cdr, ai, pdf, eps, psd, jpg, png
  • Księga znaku - Skrócona
  • Księga znaku - Pełna
  • L

  • 2500

  • Koncepcje wstępne5
  • Ilość tur poprawek wybranego projektu (max 10 poprawek w turze)5
  • Wyjściowe formaty graficzne cdr, ai, pdf, eps, psd, jpg, png
  • Księga znaku - Skrócona
  • Księga znaku - Pełna

* Pojedyncza tura poprawek projektu logo to lista dostarczona w pojedynczym mailu. Każda osobno przesłana informacja z dodatkowymi poprawkami traktowana jest jako osobna tura.

Dodatki opcjonalne

Dodatkowa tura poprawek poza pakietem – 100 zł netto
Dodatkowa koncepcja wstępna poza pakietem – 200 zł netto

Pełna księga znaku

Zawiera:
– konstrukcję / budowę znaku graficznego
– kolorystykę (wersje kolorystyczne: pełnokolorowa, monochromatyczna)
– dozwolone stosowanie: pole ochronne, minimalna wielkość
– niedozwolone stosowanie
– wizualizacje oraz projekty poszczególnych nośników identyfikacji wizualnej, maksymalnie 5 nośników (wizytówki, papier firmowy, koperty, gadżety reklamowe itp. – lista ustalana indywidualnie).  Każdy dodatkowy nośnik reklamy zawarty w księdze znaku 100-300 zł netto.

Skrócona księga znaku

zawiera:
– konstrukcję / budowę znaku graficznego
– kolorystykę (wersje kolorystyczne: pełnokolorowa, monochromatyczna)
– dozwolone stosowanie: pole ochronne, minimalna wielkość
– niedozwolone stosowanie

Zobacz nasze projekty logo/logotypów – Portfolio

Prace nad projektem logo / logotypu mogą przebiegać w dwojaki sposób:
tworzymy koncepcję wstępną według ścisłych wytycznych klienta zawierających takie szczegóły jak nazwa (nazwa firmy lub produktu, slogan itp.), kolorystyka, typografia, użycie konkretnego elementu graficznego, często na podstawie dostarczonego szkicu koncepcyjnego;
tworzymy koncepcję wstępną według ogólnych wytycznych klienta, bazując właściwie jedynie na podanej nazwie firmy lub produktu, dobierając samodzielnie pozostałe elementy według własnego zamysłu koncepcyjnego (typografia, kolorystyka, elementy graficzne).

Ważne informacje – Logo

Zanim zlecisz nam zaprojektowanie logo, zapoznaj się z poniższymi informacjami. Każda branża ma swoją specyfikę, a wartości pracy twórczej nie przeliczamy na kilogramy, ani też godziny.

Jeżeli zgadzasz się z co najmniej jednym z poniższych twierdzeń, ta usługa nie jest dla Ciebie:
– potrafisz zaprojektować logo samodzielnie i lepiej niż my,
– sądzisz, że robimy to dwoma kliknięciami lub program graficzny robi to za nas,
– ściągamy z internetu gotowe projekty bądź bierzemy je z jakiegoś „magicznego zbioru” i podstawiamy tylko nazwę firmy

Jeżeli chcesz otrzymać projekt zgodny ze swoimi oczekiwaniami, sprecyzuj je. Pamiętaj, że ocena jakiejkolwiek grafiki jest sprawą bardzo indywidualną. Rzecz piękna dla jednej osoby może być brzydka dla innej – nie wszyscy ludzie mają identyczny gust.

Określ jak najwięcej cech swojego przyszłego logo:

  1. Styl w jakim ma być zaprojektowane logo (np. nowoczesny, retro, rustykalny, infantylny itp.).
  2. Kolorystyka (kolory jakich możemy użyć, a jakich mamy unikać).
  3. Elementy graficzne jakie mogą znaleźć się w logo jako symbole graficzne (W bezpośrednim nawiązaniu do branży dla fryzjera mogą być to nożyczki lub grzebień. Mogą być to również nawiązania pośrednie lub całkowicie niezwiązane z przekazem logo.).
  4. Ułożenie poszczególnych elementów względem siebie, np. element graficzny nad, pod lub obok nazwy firmy itp.

Bezwzględnie musisz podać nam nazwę firmy bądź produktu, która ma się znaleźć w logo. Może się tam znaleźć również jakiś dopisek lub maksyma. Nazwy te nie mogą być zmieniane w trakcie pracy nad projektem, od nich bowiem zależy układ elementów oraz sposób stylizacji liter. Nowa nazwa to nowy projekt, osobne zlecenie.

Jeżeli nie możesz podać powyższych szczegółów możesz dać nam wolną rękę, decydujesz się jednak na nasz gust, doświadczenie oraz wyczucie tematu. Nasze możliwości oceń na podstawie portfolio i dopiero wówczas podejmij decyzję dotyczącą zlecenia projektu logo. Decydując się na tą formę realizacji projektu miej świadomość, że nasz gust może nie być do końca zgodny z Twoim.

Nie projektujemy na tzw. próbę czyli zapłacisz nam jeżeli Ci się spodoba. Decydując się na usługę zobowiązany jesteś do zapłaty za nią, nawet jeżeli nie do końca jesteś zadowolony z projektów. Brak zadowolenia z projektów wstępnych logo może oznaczać, że źle sprecyzowałeś swoje wymagania lub jesteś na tyle niezdecydowany, że nie potrafisz opowiedzieć się za żadną wersją projektu. Przy każdym zleceniu na projekt logo pobieramy zaliczkę w wysokości 50% wartości zlecenia, pozostała część kwoty należna jest po wyborze jednej z przesłanych propozycji oraz naniesieniu ewentualnych poprawek.

Stworzyliśmy już kilkadziesiąt projektów logo

Pracujemy także zdalnie i często jedynym kontaktem z Klientem jest poczta elektroniczna oraz rozmowa telefoniczna – nie jest to problemem w realizacji zlecenia. Jeżeli zaś jesteś z Białegostoku lub okolic zapraszamy do naszego biura w Białymstoku, ul. Składowa 7 lok. 107 w godz. 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku (najlepiej umów się telefonicznie na spotkanie w konkretnym terminie, będziemy mogli poświęcić wówczas czas wyłącznie dla Ciebie).