Stworzyliśmy na zlecenie firmy Arceo www.arceo.pl grafikę 2d do gry na urządzenia mobilne – Space Ship Commander. W skład zlecenia wchodziło zaprojektowanie logo gry, grafiki koncepcyjnej oraz ikon. Gra niedługo dostępna będzie
ContinueKampanie Google Adwords
Reklamy AdWords, nazywane są zazwyczaj 'linkami sponsorowanymi’. Miejscem ich wyświetlania jest pole nad wynikami organicznymi wyszukiwania (max 3 linki na „kremowym” tle) oraz w kolumnie po prawej stronie wyników.
Kolejność wyświetlania linków sponsorowanych ustalana jest na podstawie konkurencyjności, a co za tym idzie oferowanej kwoty za kliknięcie w reklamę. Wpływ na pozycję ma również historia konta Google Adwords, z którego prowadzona jest kampania – jest to tzw. wiarygodność partnera: konta o długiej historii oraz z dużym obrotem mają pewną przewagę nad kontami świeżo założonymi oraz z małym budżetem.
Optymalizacja kampanii reklamowych Google Adwords:
Optymalizacja kampanii ma bardzo duże znaczenie w powodzeniu całego przedsięwzięcia, gdyż poprawnie zoptymalizowana kampania skutkuje wejściami na stronę internautów zainteresowanych naszą ofertą, a nie przypadkowych osób. Źle skomponowana kampania z mało precyzyjnymi reklamami, niezwiązanymi lub zbyt wieloznacznymi słowami kluczowymi, bez geolokalizacji może powodować utratę bardzo dużej części budżetu przeznaczanego na tą formę reklamy.
Bieżąca analiza oraz raportowanie:
Kampania reklamowa powinna być na bieżąco analizowana, a następnie na podstawie wyciągniętych wniosków modyfikowana, aby jej skuteczność była jak najwyższa. Profesjonalnie prowadzone kampanie Google Adwords wymagają specjalistycznej wiedzy popartej doświadczeniem oraz znajomością wyszukiwarki Google.
Jak to działa:
Za prowadzenie kampanii pobieramy opłatę, która jest uzależniona od kwoty przeznaczonej bezpośrednio na reklamę (kliknięcia). Im wyższy budżet kampanii, tym stosunkowo mniejsza prowizja za obsługę. Zapoznaj się z cennikiem.